Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Therese - 28 augusti 2007 13:16

Jag idag ha jag vare i Birsta med mormor. Jag va tvungen att köpa mej ett par långbyxor för jag ha INGA alls.


Dom lång byxor jag ha haft förut kommer jag inte i. Men de finns faaan nästa inga mamma kläder alls. Jag va på Hm hittade massa tröjor men dock inte några byxor.

Blev så less. Finns inte några STOR stl alls.


Så vi gick på Lindex och kikade men vi hittade inte några där heller fanns bara i STL xs, s,m men de är ju ingen stl jag kan ha.


Vi gick på Kapphal för att kika vad de ha för någonting och där hade dom inte några speciella mamma byxor utan jag fick köpa ett par vanliga byxor med resor i midjan och så dära. Dom bli nog bra och räcker nog graviditeten ut.


Ringde BB


Idag ringde jag BB och pratade med dom angående de där med Aurora Gruppen. Och då kollar hon upp om de kommit in nån remiss och då säger dom att dom ej fått nån remiss från BM så då blev jag less och sa jag är faktisk i veckan 32 och de är inte så långt kvar. Jag behöver faktiskt få prata med en Aurora sköterska om förlossningen och så dära så vi få väl se hur de bli. Sköterska jag pratade med skulle ta tag i de dära och surra med en Aurora sköterska om jag ska skulle få komma dit och de skulle hon gö så fort som möjligt..

Så hon skulle kolla upp de och ha jag inte hört nått i slutet på veckan få jag ringa igen då.


Bli lite less. Är skit nervös in för förlossningen så de räcker så jag hoppas verkligen jag få träffa en sköterska snart och diskutera kring detta och sedan träffa en läkare igen.


GISSLIN


Jag  i morse kom ju gisslin till oss för att kolla på allt och så dära. Då säger han.. Oj de här ser inte lovande ut. Vi kommer få att riva mycke här. De här kommer ta tid. Jag då säger jag när räkna du med att vara klar då..? "då säger han kanske torsdag nästa vecka" Gissa om jag blev less de är bara för namnet.


Hos mormor


Jag och Micke bo hos min mormor under renoveringen. Pga att hemma hos mamam gå de inte att bo så trångt och så dära. Jaja vi få väl se hur de ska gå. Inatt sov vi som kratter hoppas på att de bli bättre i natt.

Mormor ha lagt i en annan madrass i mickes säng så vi hoppas de bli lite bättre.

Hoppas de i allafall.








Av Therese - 28 augusti 2007 06:20

Ja nu idag kommer Gisslins och ska köra igång med renoveringen. Huva vad jag gruva mej. Vi ha sove borta en natt vilket helvete säger jag ha sove 30 min på hela natten då över driver jag inte. Mormors säng är inget för min rygg ska jag säga. Vanliga skumgummi madrasser och så dära- Hur hårt och så som helt. Dom är till och med ut liggd och där man ska ha rumpan är de en stor grop.


Micke fick sova på golvet för han fick så ont i ryggen den sida jag låg på va lite bättre men inte mycke. Ha sån foglossning och rygg smärta idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag klara nog inte av att sova där nå mera. Inte micke heller.


Vi få se hur de sluta med in för kvällen.


Nu sitter jag här och surfa hemma innan gisslins ska komma hit och hämta nyckeln samt att jag ska säga vad jag vill ha för färger.


De känns skit roligt att vi äntligen ska få renoverat men samtidigt deppande pga. att jag kommer må kass denna vecka. Att sova borta för de första sedan för de andra att jag inte kan sova i denna JÄVLA säng mormor ha. Visst hon är toppen snäll och mysig som låter oss bo där under renoveringen men hon kunde ju ha tänkt på vad hon la oss på jag. Jag är gravid och jag ha ryggproblem jag behlver verkligen nått riktigt att sova på.


Jaja


Igår


Igår va jag till stan och shoppade. De blev inte så mycke men lite granna. Jag in handlade en present till Sandra och Jonas som gift sej sedan blev de en Dop present till Tuva. Hoppas de bli nöjda nu då.


Köpte även en neccesär åt mej själv. Den ska med på BB då de är dags.


AURORA Grupp


Ja fatta inte varför inte Aurora gruppen hör av sej. De börja göra mej riktigt nervös in för förlossningen och så dära. De är fortfaranade inte klart om de bl isnitt eller va de bli. Utan jag ska först träffa den dära gruppen och prata igenom allt senda så ska jag till läkaren igen och surra. känns som tusen 100 år tills allt är klart.


Men de är väl bara att bit i de sura äpplet.


(GUD VAD JAG KLAGA IDAG , Men är inte på humörr pga. dålig sömn)


Middag


Idag ska vi äta Tacos till middag hemma hos mickes mamma de ska verkligen bli skit gott de kan jag lova. Mums vad gott de ska bli.


Känns som tusen år sedan man åt de men de va de inte..


BEBIS


Jag bebis i magen verka må bra men ha protistera då jag ha sove dåligt och så dära. Den ha väl känt att jagl lide hela natten. Idag bli de att gå på alvedon för att klara av dagen. Gilla inte att gå på värk tabletter nu när jag är GRAVID men idag ha jag inge val alls. Jag ha jävligt ont ananrs och pina mej igenom att inte ta några tabletter förutom om jag ska göra nått speciellt.


Men idag ska jag inte göra ett SKIT utan bara ta de lugnt hemma hos mormor men jag måste ta värktabletter så är de tyvärr..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards