Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Prata med BM

Av Therese - 31 augusti 2007 11:35

Jag nu på för middagen ha jag prata med BM att jag inte hört nått från aurora gruppen. Hon tyckte de va konstigt och skickade dirsket en påminnelse remiss dit. :-)


Hon blev väldans brydd. :-o

När jag va till läkaren den 8/8-07 så sa han åt mej att i börja på veckan 32 så ska du få träffa aurora gruppen och prata igenom de här i. Ni ska träffas några gånger under en 14dagar period och sedan efter ca 14 dagar igen så ska jag tärffa läkaren men allt verka bli så ut draget.


 Så vi få se vad som händer nu då.

Jag känner mej som ett psykfall snart. Gråter för allt är väldans känsligt. De va so migår när jag och micke låg i sängen hos mormor och prata så börja jag grina utan andledning är så känslig nu så de är inte klokt.


Behövs inte mycke nu eller.

Jaja.. Gisslins jävlas


Ja, gisslins ha inte gjort mycke i vår lgh fortfarande så igår efter middag bröt jag ihop totalt börja grina och så dära. Micke blev också less och ringde och prata med gisslins då ringde målaren upp och säger att vi SKA göra klart sovrummet tills i morgon och att ni kan flytta hem och sova hemma. Men köket, v-rummet, hallen och barnrummet samt dörr karmanra kommer dörja ytligare 14dagar till. I börja lovade de oss att de endast skulle ta 5 arbets dagar tills de va klart men nu blev be betydligt värre. Vi är så less och allt är verkligen jobbigt nu. (gud vad jag klaga och gnäller men nu få ursäkta mej.)


Så till vekcna ska man upp 6,30 varje dag under vardagarna och vänta på att gisslins ska komma sedan är de bara att vara i sitt sov rum ingen datorn ingenting. De kommer bli en lång och tråkig vecka men vad ska jag gör`? Så ha ni inget för er ring och fråga om jag ha lust att göra nått :-)!!!!!


jaja.. nu ska jag åka till birsta med mamma och shoppa hon ska inhandla vinter kläder till ELIN.. :-D


Fogarna är inte alls att leka med och inte ryggen heller efter dom här nätterna hos mormor i hennes hård säng.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 september 2007 14:37

Skit på Dej. Säger jag snart. De bara jävlas jag bytt blogg öfr inte alls för länge sedan och nu börja denna skit blogg jävlas med mej VARFÖR VARFÖR VARFÖR ska alltid allt jävlas med mej för de gå att skriva  inlägg men inge mera.. Hmmm jajaj..   Ho...

Av Therese - 1 september 2007 17:19

Ja du idag ha jag inte gjort mycke vare till birsta IGEN och kika lite va in på jobbet och ät . Så roligt att komma dit och träffa sin arbets kamrater... :-D   Nu ha vi iallafall flytta hem ENDAST sovrummet är kalrt där ha vi sove i natt i våra egna ...

Av Therese - 29 augusti 2007 12:45

Min graviditet - BF Sön 21 okt 2007 Uträkning utgår från dagens datum: Ons 29 aug 2007   Din graviditet startade Mån 15 jan 2007   Din menscykel är ca 28 dagar  Du blev gravid ungefär Mån 29 jan 2007 (ägglossningen)     Du har gått 226 fulla dagar av...

Av Therese - 29 augusti 2007 09:10

Inatt ha jag sove hundra gånger bättre än tidigare natt. Visst fortfarande en hård säng men mormor bytt ut madrassserna så de blev bättre.   Bebis i magen är väldigt lugn idag. inte ett ljud ha den gjort i från sej men den kör kanske igång fram mot ...

Av Therese - 28 augusti 2007 13:16

Jag idag ha jag vare i Birsta med mormor. Jag va tvungen att köpa mej ett par långbyxor för jag ha INGA alls.   Dom lång byxor jag ha haft förut kommer jag inte i. Men de finns faaan nästa inga mamma kläder alls. Jag va på Hm hittade massa tröjor me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards