Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Therese - 25 augusti 2007 08:40

Ja nu ha Mickes mamma och mamma Köpt de vi hade bet dom köpa till knodden.


Mickes mamma köpte Spjällskyddet i Torsdags när vi va ut på BABY profssen och hämtade en BOX. Hon köpt mumin spjäll skyddet. Sedan igår va jag med mamma i Birsta hela dagen och då köpt hon mumin säng kläderna. I begie Nyans blev de super fint. Sedan blev de underlakan till. Bli skit fint att bädda med de tror jag.


Nu längta man ännu mera till knodden kommer. Jag handlade dock inget i birsta förutom mat och böljor till lill*n.


När jag kom hem gjorde jag ordning middagen de blev fläskfilé med potatis gratäng och en grön sallad. Mums vad gott de blev. Sedan for micke på trav och så skulle ha skjusa ett grän kompisar dit och efter typ 20 min ringer han och vill att jag ska följa med. Hade ingen lust egenligten men men Jag följde med ändå. Micke hade fått mat kuponger med smörgås buffé så vi käkade lite där men blev dock inte mycke..

pga. va ju  mät sedan middagen.


Idag bli de följa med mamma Mormor och elin till huddik för att gå på Dollar Store och shoppa lite. De lä väl komma ner en hel del grejer mistänker jag.

Ska i allafall köpa några yterkrukor. Sedan få vi se..


Micke han ska på V75 på bergsåker han och så där så vi syns inte förens i kväll..


Bebis i magen


Bebisen i magen ha rört sej otroligt mycke de senaste dygnet. De är verkligen mysigt när knodden sparka och ha sej. Igår när ett par bekant kom fram till oss och surrade och klappade på magen fick hon en rejäl kick på hand hehe. Vi fick oss ett gott skratt..


Jag känner inte bebis så mycke då jag rör mej men annars så...


FRUKOST


Nu ska jag käka frukost de bli några hårdmackor och färsk pressad apelsin jucie. Mums.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards